امتیاز سئو ابزارهای آنلاین مهمه؟

سایتای فناوری و اخبار تکنولوژی (سئوکارهای بزرگ وب فارسی) این روزا مثل خواننده‌های پاپ خیلی زیادن اما من تصمیم گرفتم چندتا از مهم‌ترین‌هارو با ابزار پیج اسپید گوگل بررسی کنم ببینم چقد اهمیت می‌دن به این موضوع و البته توضیح مختصری درباره اینکه این ابزارها چقد قابل اطمینان هستن و چقد مفید

پیج اسپید دیجیاتو موبایل:

پیج اسپید دیجیاتو

پیج اسپید زومیت موبایل:

پیج اسپید زومیت

پیج اسپید دیجی‌کالا مگ:

پیج اسپید دیجی‌کالا مگ

پیج اسپید گجت نیوز:

پیج اسپید گجت نیوز

پیج اسپید کلیک:

پیج اسپید کلیک

پیج اسپید تکراتو:

پیج اسپید تکراتو

یکی از سوالات پرتکرار وبمسترها همیشه اینه که سایت من در فلان ابزار چنین ایرادی داره چیکار باید انجام بدم؟ پاسخ: سرعت پاسخ سرور در سئو متفاوته با چیزایی مثل حجم بالای تصاویر

گوگل به مجموع فاکتورها امتیاز می‌ده نه فقط به یک فاکتور خیلی کم ارزش که توسط کسی نوشته شده سرور اون خارج از کشوره و اصلا نمی‌دونه کاربر ایرانی با چه سرعتی به سایت دسترسی داره، پس چطور به اون سایت امتیاز می‌ده؟ به تعداد دفعاتی که کاربرا دنبالش گشتن و روش کلیک کردن

وقتی گوگل برای ده‌تا خبر تکنولوژی می‌بینه مثلا دیجیاتو یا زومیت بیشتر کلیک می‌خورن پس میارتشون بالاتر

بخاطر همینه که می‌گن برای کاربر درجه ۱ باشید نه برای گوگل. که اگه گوگل هم نباشه با هر موتور جستجوی دیگه‌ای دنبال شما بگردن، در یوتیوب دنبال شما بگردن، اینستا و هرجای دیگه‌ای

ابزارهای بررسی سایت بهترین ویژگیشون اینه اگه مشکلات بزرگی داشته باشیم رفع کنیم که فقط سایت برای کاربر با مشکل اجرا نشه، همین!

همه جای دنیا به صفحاتمون دسترسی داشته باشن. ربات گوگل دیگه برای زیبایی و ولید بودن بودن ارزش چندانی قائل نیست (منظور این نیست یک سایت بی‌کیفیت طراحی کنیم) بلکه ما از طراحی سایت برای افزایش کیفیت کاربری استفاده می‌کنیم

بیشتر بخوانید: تاثیر رابط کاربری بر سئو